Feyzaylvc sedyeye yatıyosun direk üstün giyili karnını açıyolar batikon sürüyolar tabi ilk başta bebeğin olmadığı yeri kontrol ediyolar bebeğin olmadığı yere şırınga gibi ince uçlu iğneyi sokuyolar az miktarda sıvı alıyolar bebeğinin kalp atışına bakılıyo senin karnını sarıyolar iki üç saatlik yatış verıyolar o sırada su iç bol bol. Eve gidince iş yapma ben yapmıştım🙈ne ağrın ne sızın oluyo zaten doktor da dikkat etmen gerekenleri söyler bi süre ilişki yasak ağır kaldırmak yasak anormal bi durum farkedersen doktora gidiyosun bu kadar😊ilk 10 günü atlatırsan problem yoktur demektir sonuçlarda 1 ayda çıkıyo