Elfida20 Bir süre öncesine kadar kız ismi gibi geliyordu, 2 sene önce Survivor’da Dora diye bi yarışmacı vardı erkek, gerçi Dora soyadıydı ama herkes öyle hitap ediyordu. İzleye izleye erkeğe de yakıştırmaya başladım, o yüzden iki cinsiyete de uygun gibi geliyor bana artık.