Melekanne2606 Haftaya cuma doğum olcak nasipse çok heycanlıyım 2.olmasına rağmen içim içime sığmıyor gelin beraber geçirelim bu haftayı😍
Nrglesim2 Melekanne2606 benimde 8 Ekim olarak gözüküyo uygulama da ama hiç bi belirtim yok siz sezeryan mı olacaksınız
Arass20 Melekanne2606 8 ekim gozukuyor son 8 gun kaldi 2. Dogum ayni heyecan bendede var saglikla alalim minisleri kucaklarimiza 🌸
Melekanne2606 izobellaaa-_- Hayırlısıyla vakti zamanında gelsin inşallah 🤲🏻 Bende 38+1 olmuş olucam sezeryan olcak 🥰
Nrglesim2 busrayla1 doğum yaklaşmadan önce sanki daha çok belirtim vardı ağrım sancım oluyodu şimdi 1 hafta kaldı hiç. Bi belirti yok
NurberaMom Melekanne2606 saatini pazartesi söyleyecek 6 Ekim yatış 7 Ekim doğum dedi 😍 39+1 oluyoruz o gün inşallah önceden gelmez 🙃
Melekanne2606 NurberaMom Niye bi gün önceden yatırıyor ki acaba benim 7 ekim sabah yatış olcak doğumda öğlene kadar olur dedi doktorum🥰
Melekanne2606 busrayla1 İnşallah canım hiç korkma İnan ona kavuşacağını düşün sadece doğunca zaten kokusunu içine çektiğinde herseyi unutuyorsun 🥰
NurberaMom Melekanne2606 tıp fakültesi hastanesi olduğu için prosedürü böyle sanırım o gün heyecandan hiç birşey soramadım zaten ☺️
busrayla1 Nrglesim2 aynı şekilde benim de öyle son 3-4 gündür yalancı sancım bile yok sanki gebeliğimin başlarında gibiyim
Nrglesim2 Melekanne2606 allahı. Sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin kendi isteğinle mi sezeryan olucaksın yoksa bebişle alakası var mı merak ettim
Leblebi_tanesi Melekanne2606 ayy benim de 7 ekim 🥺 aşırı heyecanlıyım kucağıma alayım artık diye bekliyorum dört gözle 🥰
Melekanne2606 Leblebi_tanesi İlk bebiş mi 😍 gerçi benim ikinci olmasına rağmen çok heycan var bi an önce hafta bitsin diye bakıyorum🥰
Melekanne2606 elifuslu1002 Normal olcak sanırım inşallah bi avazda doğurursun canım rabbim kolaylık versin 🥰