Ben de bugün gittim sancı vs bişey yok günüm geçiyor sizin gibi pazartesiye kadar doğmazsa sabahtan gel suni sancı vericem dedi ve
Ben suniden çok korkuyorum kendi gelsin istiyorum evi temizliyorum merdiven inip çıkıyorum koltuk itiyorum ama yok gram sancı yok 2 cm açılma var nişan geldi iki hafta olacak hemen hemen geleli anlamadım ki tekmeler savurup duruyor 🥺