Mrtnurr Kızlar 28+3 günlük olduk bebegin ayakları aşagıda ve benim canımı cok acıtıyor bebegin ters oldugunu söyledi doktor aynı durumu yaşayan varmı ne zaman normale dönücek yada dönmesi için napmam lazım resmen aglıyorum acıdann yardım ediiin
ebruulas92 Mrtnurr bende yaşadım insan nefes bile zor alıyor. Doktorum 35de dönüyor demişti yanlış hatırlamıyorsam ama benim bebeğim dönmedi 39. Haftada sezaryen oldum
Dilekkkk Mrtnurr canım benim 28’e kadar sürekli bir normal geliş bir makat gelişti sürekli değiştiriyordu 29’da olduk şuan başaşağı ama Doktor 32’ye kadar dönüp durabilir içerde normal diyor
Maviss35 Mrtnurr kıyamam şimdi bi ayağında tuvaletttedir senin 🤦♀️ Döner canım inşallah 37 de bile dönenleri okuduk burda
Melike464860 Mrtnurr canım benimki 37de döndü ama mahvetti dönene kadar. O kadar sert vuruyorduki alt tarafıma agliyordum acıdan. Birden bire döndü ama hatta ben bu hafta oldu donMedi kesin Sezeryan olurum diyordum beni kandirmış döndü 37de 😀
Smyd ebruulas92 Biz de 38 olduk dönmedi hala 😕 Bana da sezeryan yolu gözüküyor gibi.Bebeğiniz sağlıklı ama değil mi makat geliş olmasının getirdiği herhangi bir anormallik yoktur inşaAllah. Geçen bir yazı denk geldi içime kurt düştü ondan soruyurum.
Mrtnurr Dilekkkk yaa dedim acaba böyle cikolata falan mı yesem hareketle dönermii Fatmaeylul of offf 🙄🙄🙄
Mrtnurr Maviss35 hemde nasıl varya komedi gibi sürekli alttan bi basınc hissediyorum arada daha sert oluyo uykudan uyanıyorum nefes alamıyorum kafasıda diyaframa basınc yapıyomuş
Fatmaeylul Ağrı çok fazla oluyor dedin gibi canım ama yapacak bişey yok galiba 33+2 deyim kaburga ve bel ağrısı beni mahvediyor su an
Fatmaeylul Mrtnurr o zamanlar çalışıyordum bende iş yerinde iki büklüm oluyordum hareket ettiğinde çok canım aciyordu
Mrtnurr Smyd yo öyle bişey demedi doktorum sadece bebek test ayaklarıyla mesaneye baskı yapıyor kafasıyla da diyaframa buyüzden zor nefes alıyosn ve acı hissediyorsun dedi kaburganıda ittigi için ma sorun degil düzelir dedi
Fatmaeylul Dönüncede ağrı oluyor inan ki 8kilo aldım ona rağmen çok ağrım oluyor anlamadım ben de doktorum normal diyor
Mrtnurr Fatmaeylul ya en azından böyle olmaz heralde vallahi bu acı cok kötü birden bi vuruuyo merdiven dahi cıkamıyorum üstümü degştiremiyorum akşam eşim giydiriyo sbah aynı şekilde
Mrtnurr Fatmaeylul annem hep söylerdi anne olunca anlarsın vallahi ne zormus yaa 23 yasındayım yani suanda cok iyi anladım kadın ne zorlukluk cekms
Fatmaeylul Mrtnurr 9 ay taşımak ayrı doğumu ayrı bakımı ayrı boşuna demiyorlar cennet annelerin ayagindadir diye😁
Fatmaeylul Bı tanidigimin bebek ters diye sezeryana girerken bı anda bebeğin dönmesiyle normal dogum yapıyor son anda bile değişebiliyor