Canım benim şuanda öyle . İdrar tahlili yapıldı çok az çıktı enfeksiyon ama yinede o tek tozluk ilacı verdi içtim gece yatmadan . İdrara cıkmaman lazım ki iyice temizlensin diye içtim ama sonra yine dr tahlil yaptı geçmişmi diye baktı ki geçirmemiş bu sefer cogalmış garip şekilde 🥺İdrar kültürü yaptırdı bi mikrop olmuş ona göre ilaç verdii . Hatta verdi bi kaç gündür içiyorum. Hem hap hem o suya katılan tek dozluk ilaçtan 2 tane verdi 3 gün arayla. Yani içiyorum. Zaten hamilelere uygun veriyolar . Sende korkma asıl içmezsen çoğalır bebeğe geçer Allah korusun. Allahım şifa versin inşallah hepimize. Geçer gider.. 🌸