Nesli3504 bende sürekli enfeksiyonlu geçiriyorum bi iyileşiyo bi tekrar başlıyor aynı şekilde toz ilaç verdi tek kullanımlık kesinlikle kullanmalısın doktorun bi bildiği var ki vermiş canım , ayrıca dut kurusu da enfeksiyon için çok iyiymis tanıdık bi hemşire arkadaşım söyledi ben onu da aldım yiyorum artık