Benim hiç bir belirtim olmadan öğrendim hamileliğimi canım normalde regl zamanları belirtim olurdu bu sefer olmadı adet günü evde test yaptım çift çizgiyi hemen görmüştüm ama kafandan at acaba bu ay olacak mı yada yine olmadı diye düşünme çok büyük etkisi var stresin hormonlara bilgin olsun. Ben hep burda okuyodum kasığım ağırıyor göğsüm ağırıyor diye psikolojik olarak yaşıyodum meğerse hiç belirti olmadanda olabiliyormuş.