Bebegim0101 bimualla ayy ben olsam birakin usenmeyi ucarak giderdim😂ama sizide anlıyorum olumsuz cikar diye korkuyor insan.hayırlısı olsun hakkinizda
bimualla Bebegim0101 Sabah lavaboya bile gitmeden gittim test aldım. Bilin bakalım sonuc ne , negatif🥺
Melekby Gamzecem bnm göğüs hassasiyetim hiç yok kaşıntı var sadece göğüs ucunda bide aşırı akıntım oluyor sizde de varmıydi hayırlı olsun bu arada
Gamzecem Melekby kaşıntı olarak değildi benimkisi aşırı sisti patlicak gibi ve inanılmaz açıyordu sizliyordu o derece akintimda oldu ama şuan akıntım vs yok
KurkmantoluMadonnaa bimualla bende de durum aynı, ben mfk kullandım bu ay ondan mı acaba anlamadım ama regl yok
bimualla Gamzecem Acaba stresten mi olmuyorum. Çünkü düzensiz değilimdir normalde. Diğer türlüde çıkardı testte bebek olsa
KurkmantoluMadonnaa bimualla günlerdir tüm regl belirtilerini hat safhada yaşamam çok sinir bozucu evet😅