Momsy410 Mello29 😄 o esneyen kismi galiba dusen. Tabi daha gobekler doldurmaz orayi. Ben dugmelerini hic kapatamiyorum popo falan daha yerinde de 🙊☺
Mello29 Momsy410 şunu kesinlikle tavsiye ederim ama bir beden büyükte alabilirsin karnı sıkmıyor hemde toparlıyor polina da görmüstüm xsmalinı 7.aya kadar falan giydi https://ty.gl/mcx2cepmuj
Momsy410 Halimik-60 ben aslinda baya zayifim jeanlerimin de beli baya dardi. Suan kilo da almadim ama belim kalinlasti herlde dugmeler kapanmiyo kapanirsa can cekisiyorum icinde 😄
Summerwine Momsy410 ben de dün sipariş ettim hamile taytı ustunede 2 uzun tunik sipariş ettim bakalım inşallah baya götürür 2 beden büyük aldım 🤣
Momsy410 Summerwine gule gule giyin. Bence de 2-3 tayt yeterli ama 2 beden buyuk icim elvermeyez benim ☺
Minigim38 Walla en rahatı hamile taytı lcw nin kini kullanıyorum cok rahat. Hamile pantolonum da var ama ben tayttan dhaa memnunum. Üst kıyafet de 1 2 beden büyük almak yeterli oluyor 🤭🤭
Zcicek LCW den hamile pantolonu aldım ,sweatlerim zaten boldu onları giyiyorum .ben normalde 38 bedenim 42 giymeye basladim
Summerwine Momsy410 teşekkür ederim☺️taytı kendi bedenim aldım üstleri büyük aldım göbek malum şimdi bile baya çıktı benim ileride daha da büyüyecek 🤣boyumda uzun normal boydaki şeyler göbekten iyice yukarı çekmeye başladı ben de tunik tercih ettim 🤣
Dilek-K0 Momsy410 hamile olmadan önce her pantolonun belinde pens vardı kademe kademe açtım bundan sonra napıcam bende bilmiyorum 😂