Kizlarr merhaba. Sonunda bu haftasonu gebelik icin kiyafet alisverisi yapmaya gidiyorum. 13 haftalik olduk ve artik hic bir pantolonuma sigamiyorum 🤗 disardan ne kadar belli olmasa da hamileligim hic bir dugmem kapanmiyo. Bir gun pantolon dizimden asagi inecek diye korkuyorum 😅
Sizlerin tavsiyelerine ihtiyacim var. Yeni bi dolap yapmayacagim sonucta. Kilit parcalariniz neler onumuz kis malum ona gore tavsiyelerinizi yazar misiniz?