20tugba yatak odasındaki gardırop sadece benim canım yazlık kışlık orayı tek kullanınca yetiyor eşimin giyinme odası var. 6 çekmeceli şifonyer bebegin herşeyini aldı. Zaten minik minikler. Askıya takılacak kıyatlerini de gardoropta takıp elbise için küçük bir bölüm vardı ben sabun bezi felan diziyodum oraya astım. Evim büyük şuan 4+1 odam da var bebek için ama tayinci olunca boş masraf taşı kur felan zor geliyor. Beşik yeter dedim birde.