20tugba oda yapmayacağım çünkü ne kadar güzel bir oda yaparsam yapayım o odanın bilincinde olmayacak onun yerine 4-5 yaşlarında kendisiyle gidip onun istekleri doğrultusunda bir oda yapmayı planlıyorum zaten en az 1 yaşına kadar bebekler annenin odasında yatması gerekiyor
Anne yanı ahşap beşiğe gelirsek eğer bende ahşap beşik hastası bir insanım bayılıyorumm park yatak almam diyordum ama burada birisi yazmıştı ve düşününce banada mantıklı geldi biraz büyüyüp dönmeye başladıklarında ahşapa değiyorlar ve canları acıyıp ağlamaya başlıyorlar içine koruma taksan içi daralıyor bu sefer yeterimce uzun sürede kullanamıyorsun diye bende düşündüm zaten oda yapmayacağım o yüzden bana uzun süreli bir beşik lazım diye ondan dolayı pregonun anne yanı park beşiklerine bakacağım e bebekte görmüştük beğenmiştik