Yani bebegin kilosuyla alakasi varmidir blmiyorum vardir belkide..benm biri 3300 biri 3400 dogdu iksiide kesisiz dikissiz dogurdu. Deforme yada genisleme falanda yasamadim sonrasinda gayt gzldi hersy. Gayt gzl toparladik yani. Normal dogumun artısı cok oldu bende. Ins herkesin olur.