Selim_Alparslan Durumlar nasıl bayanlar 🙂 Benim aşırı ağrılarım var doktorum kemiklerin güçsüz o yüzden olabilir dedi . Cinsiyetleri öğrendiğiniz mi ? Bizim erkek 👶🏻
Hazinem Selim_Alparslan yarın tam 16 haftalığız cinsiyeti için bu hafta gidicem şimdiye kadar gbi dendi hep bakalm bu defa değişecek mi
Ozlem45 Selim_Alparslan biz de 18 haftaya girdik bana da erkek dedi doktor değişmezmiş öyle diyor aşırı bel agrım var ve kuyruk kemiğim batıyo gibi oluyo arada 😌😌
Ozy Selim_Alparslan bende bugün 16+0 oldum kusmalarim azaldi mide bulantim sabahlari arada oluyor Bebegimin hareketlerini hissetmek icin bekliyorum 😩
Mel53 Selim_Alparslan ağrıyan yerlerin kasıkların ve karnın mıııııı! Dünden beri bende ağrıdan öldüm 14. Haftafayız
Selim_Alparslan denizefe Ozlem45 Erkek bebeklerde ağrı çok oluyormuş öyle demişlerdi bana 🤷🏼♀️ Bizde 16+1 olduk 🙂
Selim_Alparslan Hazinem denizefe Ozlem45 burcuozturk Esn Aslksp Kızlar bebişlerin boy ve kilosu nasıl
burcuozturk Bizde 18+5 olduk kızım olcak Allahın izniyle hiç şikayetim yok çook iyi geçiyor hamılelik sadece alerjimden dolayı hap sprey kullanamıyorum burnum sürekli tıkalı🙄 buda nazar boncugu olsun napalım😬
Esn Bende 18 oldum doktor kıza benzetiyor bakalım bugün bebişimi çok net hissettim çok şükür 🙏 bi sıkıntımda yok hamile gibi değilim sanki☺️
Aslksp Çok şükür 2. Ay 4 hafta boyunca genellikle sabahları gün içinde ara ara bulantılarım olmuştu. 3. Ayda geçti şükür kusma vs yaşamadık. Bugün tam 16 haftalığız. Iştahımda hiç artış olmadı. Karnım açken veya canım istediğinde yemeye oturduğum zaman sanki sürekli bulantı var gibi bi his oluyo ve çok yiyemiyorum bile şuan iştahım yok hiç. Sizlerde nasıl hanımlar. Bu arada 12. Haftada kesin değil ama kız demişti doktor bakalım 1 hafta sonra gidicez değişmez gibi kızçemiz gelicek inşallah hayırlısıyla kucağımıza alalım hepimiz❤
Aslksp Hazinem o zaman aynıyız desenize😊 bende acaba benden mi kaynaklı genişlerde belli zaman sonra çok iştah oluyo tiyolar diye düşünüyodum yalnız değilmişim
Selim_Alparslan Ebrugb bendede başladı o canım burnumu peçeleye sildiğimde kan geliyor birazcık , ve tıkanıyor bazen
Pepito 17+1 olduk biz çok şükür Oğlumuz Olacak bizimde şikayetimiz yok öyle şimdilik herşey yolunda 😊😊
yyhulya biz de 16+4 olduk doktor %90 kız dedi 🤩 2 hafta sonra yine kontrole gitcem maşallah ikimizin de keyfi de sağlığımız da yerinde hiçbir şikayetim yok çok şükür yavaş yavaş büyüyo bebeğim 😍
denizefe Selim_Alparslan hıc sormadm dıyebılırım ılkınde merak ederdım ama bı sure sonra ıyı olsnda kılosu muhım degıl dıyo ınsan
Aslksp Selim_Alparslan bugün gittik 17 olduk 17 cm 180 grmmış miniğimiz oğlanmış😊 sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah
Aslksp Hazinem 12. Haftada kız görünüyor demişti doktor ama 1 aya kesinleşir demişti 1 hafta sonra gidicez bakalım 17. Haftamızda