Deletedmom_8 Ssudde 32. Haftaya gireceğim. Hâla bende hazırlamadım çanta. Kıyafetlerini bile yıkamadım. 33. Haftada başlamayı düşünüyorum. Herhangi bir risk yoksa geç değil bence.
Baymehal Ssudde yok kız normal detarjan olmaz bebeklere özel olanlar var onu kullan en olmadı yeniysedi detarjansız yıka ama mutlaka yıka çift yıkama da olsa
M_glsm Ssudde şimdiden yapın bence sonra agirlasıyo insan normal olarak😅 ben 37 de basladım bel agrisi falan zor oldu😅