Ssudde vallaha kuzum şöyle söyleyim ben ilk oğluma hamile iken hiç bir şey hazırlamadim 32 haftaya kadar ve ben 32+5 de erken doğum oldu . Öyle çok afedersin mal gibi kalmıştım eli boş bir şekilde ama şuan ikinciye gebeyim . 12+4 hamileyim haftaya cuma cinsiyetini ogrenicem . Hemen hurclardaki kiyafetleri çıkarıp yıkayıp utuleyip dolaba yerleştiricem . Ben bu sefer essegi sağlam kaz abagliyacam. 😅
Allah’tan oğluma kıyafet hep küçükken unisex almıştım da hem kız hem erkek . Cinsiyet öğrenince farketmicek kıyafetler 😅😅😅