angela4 durumoms2 Benimde ilk gebelik ya karıştırdım o zaman🫣 benim ağrımıyor sizin belkıde dediğiniz gibi kanala girmiş olabilir
angela4 durumoms2 Doğrudur valla banada bunalma geldi doktorum eğer doğmazsa biz yardımcı olurz dedi sanırım sunı sancıdan bahsedıyor umarım iş buna kalmaz😞
Seymadrn94 Activating labor videosunu yapıp onun üzerine doğurdum diyenler olmuş. Ben de 38+4 oldum. Bugün ilk defa denedim umarım işe yarar.
-MinikveAnnesi- Seymadrn94 2 3 gün yaptım sancım çıktıktan sonra bı işe yaramadı bende inşallah sende yarar
Zuhalsebu -MinikveAnnesi- 2 3 cm açıklık olmuş sancıymış onlar cidden ama çok erkenmiş gitmek için sakın erkenden gitmeyin biz hareket de hissetmedik gittik de yatış verdiler 41 olunca hemen bu sefer süreç çok uzadı sezaryenle sonlandı 3 saat önce doğurdum😅
Zuhalsebu -MinikveAnnesi- iyi diyeyim iyi olayım valla kızımı suyu geldikten sonra fazla beklemişler enfeksiyon kapmış küvöze aldılar yanımda değil🥲
aryadamla 39+3ten günaydın güzel anneler 🌸😂 salı günü tekrar kontrole gideceğim duruma göre suni sancı ile başlatılacak doğum. Tık yok gerçekten bebeğim o kadar hareketli ki keyfi çok yerinde galiba 😂😂
-MinikveAnnesi- aryadamla bizde gece itibariyle 39+0 oluyoruz beklemeye devam 😄 bakalım ne zaman gelecekler