Ziynet4459 -MinikveAnnesi- evet çarşamba girdim 2 hafta sonra geri çağırdı bebek o kadar durursa tekrar gidicem
durumoms2 -MinikveAnnesi- 39+3 teyiz bizde 😐 bende doğurmak istiyorum artık uykular haram. Sancı var devamı yok çatı ağrısı geçmiyor . Ne zaman gelicek bu bebiş yaa 🙄
-MinikveAnnesi- durumoms2 aynı şeyler bende de var sancı ağrı var devamı gelmiyor 🤦🏻♀️ bebişlerin keyfini bekliyoruz tamamen
durumoms2 enakcs benimki bugün o kadar çok hareket etti ki uyutmadi beni. Sizinki ne durumda son zamanlarda hareketler azalır diyorlardı benimki tam tersi oldu 🙄
durumoms2 angela4 her gün bugün de dogurmadim ya diye uyanıyorum 😐 bugün uyku sıfır. Çatı ağrısı var mı canım sende de ?
-MinikveAnnesi- durumoms2 az önce annem uyandığımı görünce nasılsın ne durumdasın dedi akşam biraz ağrım vardı hala doguramamis gibiyim dedim şimdi yazdığını görünce o aklıma geldi 😂😂😂
angela4 durumoms2 Ben tuvalete gidip geldikten sonra hafif batma şeklinde bişey oluyor sanki acaba o ağrı mı oluyor dediğiniz🤦🏽♀️
-MinikveAnnesi- enakcs artık vucut yalancılara bağışıklık kazandı 😄😄 dün akşam baya farklı ağrılarım vardı dedim heralde doguruyorum bu da gol olmadı 😄😄
-MinikveAnnesi- Busebatuhan ağrın kasilman vs oluyor mu ne durumdasın 🌸 bakalım doguramayan tayfadan eksilecek sıradaki şanslımız kim 😂
-MinikveAnnesi- nilindunyasi1 bende öyleyim bir de duyan herkes arıyor soruyor dogurmadın mı daha ne zaman dogurcan diye artık konuşmaz oldum kimseyle 😂
Ziynet4459 -MinikveAnnesi- benimde 35+4 de çıktı 36 da tekrar girdim yine çıktı bebeği bekletelim dediler 37-38 olsun en azından dediler bekliyoruz
-MinikveAnnesi- Ziynet4459 bir şekilde çıkacaklar içimizden 😂 hayırlı zamanda sağlıkla dogsunlar inşallah 🌸 bende şimdi nst ye gidicem sancım çıkacak mı ne olacak bakalım
durumoms2 angela4 hmm nasıl desem. Genitalde dudaklarıyla göbek arasında olan düz yer var ya orası. Çatı diye adlandırılan yer yani internetten öyle okudum. Dünden beri aşırı ağrıyor 😐 acaba kanala mı girdi artık diye düşünüyorum
angela4 durumoms2 Benimde ilk gebelik ya karıştırdım o zaman🫣 benim ağrımıyor sizin belkıde dediğiniz gibi kanala girmiş olabilir