gulfzlt aa hadi sağlıkla kucağınıza alın inşallah.. benimde nişanım geldi geçen gün geldi zannettim ama bugünde nişan gibi bişey geldi sanırım öbürü akıntıydı.. nişandan sonra böyle hala sildikçe hafif hafif yapışkan akıntı gelmeye devam ediyor. Hala 3 cm açıklık ve sıfır sancıyla bekliyorum 😔