-MinikveAnnesi- @Sinemkaya43 @fatmaa37demi5 @Elizansmom @Mervestark elendiler doğuramayanlar tayfadan🙋🏻♀️ geri kalanlar ne durumdasınız hala dogurmayi bekliyorum yürüyüşten geldim yeni dinleniyorum bakalım biz ne zaman dogurucaz umut olun bize kızlar 🌸 Merak ediyorum ultrasonda çıkan kiloyla doğum kilosu aynı mıydı ?
yagmurrrra -MinikveAnnesi- bende doğuramayanlardanım sanırım😂 4 gündür 3 cm açıklık nstde 60,80 arası sancı ve nişan gelmesiyle bekliyorum evimde kendi sancılarımın gelmesini😂😂 bugün genitalde nişan gibi yapışkan akıntılar geliyor ve sızlıyor genital bölgem iğne batması gibi bakalım
Minefff -MinikveAnnesi- kaç haftalık oldunuz benim 40 bitti bugün ya ara ara sancı vuruyor ama düzensiz
Zuhalsebu -MinikveAnnesi- ben de şöyle bi başlık açiyim de bir araya gelelim diyordum 40+6 yarın kontrol var bakalım neler olacak🤭
-MinikveAnnesi- yagmurrrra aynı şeyi bende yasiyorum nst de sancı açıklık artı nişan geldi ve hala da dediğin gibi geliyor sümüksü birşeyler belimde kasıklarımda ağrı da var ama doğum sancısına cevirmiyor beklemek yoruyor insanı ya sürekli oraya odaklanıyorsun o yüzden de olmuyor heralde
yagmurrrra -MinikveAnnesi- aa aynı durumdayızz.. valla beklemek çok zor ya millet 3 cm açıklıkla avaz avaz doğuruyor 😂 ben evde hiç doğurcakmış havasındada değilim😭😭
-MinikveAnnesi- yagmurrrra biz çok bekleyip kendimizi odakladigimizdan beynimizi rahat bırakmıyoruz bence o yüzden olmuyor
Elizansmom -MinikveAnnesi- kesinlikle öyle düşünerek 41 e kadar geldim 🤭 ama sabah doğuma gireceğimi bilerek uyanınca kasık ağrılarım başladı evde her şey psikolojik ya
yagmurrrra -MinikveAnnesi- en son 2 gün önce gittim doktorum sancıların başlayınca gel dedi daha gitmedim sancımı bekliyorum doktoruma göre heran doğurabilirim🤷🏻♀️
-MinikveAnnesi- yagmurrrra 3 güne bir. 1 sefer nst 1 sefer kontrol + nst şeklinde çağırıyor sancı çıktığından beri
gulfzlt yagmurrrra sizinle aynı durumdaydık hatırlıyorum benim bugün akşamüstü suyum gekmeye başladı siz ne durumdasınız
-MinikveAnnesi- Minefff 38+4. Ama 37+1 den beri sancım çıkıyor nst de ve açıklığım var ama ilerlemiyor yapmadığım şey kalmadı beklicez diyor doktorumda. Sen ne durumdasın egzersiz felan yapıyor musun
Fatos0606 Ayy kızlar benimde sancılarım var akıntılarım var ama maalesef açılmam yok en az 3-4 cm açıklığım olsa suni sancıyı bile kabul edecem 2 haftadır sancı çekiyorum son iki gündür daha bi şiddetlendi. Açılma içinde yapmadığımda kalmadı 😞
-MinikveAnnesi- Fatos0606 bel agrin var mı benim bel ağrısı başladığından beri daha fazla hissediyorum sanki sancıları
Fatos0606 -MinikveAnnesi- bel ağrısından çok belime sancı saplanıyor özelikle ayaktayken. uzandığımda felanda adet sancısı gibi karnım kısıklarım ağrıyor
Fatos0606 -MinikveAnnesi- daha ne kadar sürecek çok merak ediyorum ha bide karnım çok sertleşiyor yattığımda özellikle
-MinikveAnnesi- Elizansmom kesinlikle herşey psikolojik insan beynini neye odaklarsa onu yasamasa bile yaşıyormuş gibi hissediyor