Kızlar benim açık renkte pembe gibi kanamam oluyor adet mi oldum yerleşme kanaması mi anlamadim ya dün kahve lekelenme oldu bugün böyle kafam karışti belim ağrıyor Kasığım ağrıyor adet döneminde olduğum gibi. Yerleşme kanaması olanlar sizinde böyle mi olmuştu agriniz cokmuydu biri bişi desin kafam karıştı ayırt edemiyorum bir türlü 😔