babysahin benim adetime 6 gün kala kan verdim negatifti 0 çıktı yani akşamına kahve leke geldi 2 gün sonra kan verdim tekrar 4,78 çıktı 2 gün sonra tekrar verdim 6, küsür çıktı ama kimyasaldı regl günümde normal adet oldum yani kimyasal bile değildi belkide hormonlardan yüksek çıktı umarım sizin yerleşmedir adetinize kaç gün var