Hlvgmz Pijamaskeliler aynı durumu 32 haftalıkken bende yaşadım. Tansiyonum çok yüksekti ve karın çevresinde gerilik var dedi doktorum perinatolojiye yönlendirdi. Bu arada 24 saatlik idrar verdim idrarda protein sınırda çıktı tansiyonun yüksek devam ederse gebelik zehirlenmesidir dediler. Perinatoloji baktı plesantada kan akışında problem görmedi her ihtimale karşı erken doğum olabilir diye ciğer geliştirici iğne verdi. Bana diyet yazdı ve tansiyon takibi yapmamı söyledi. Tuzu tamamen kestim verdiği diyeti uyguladım bir sonraki hafta gittiğimde 200 gr almıştı. Tuzu kesince ellerimdeki ve vücudumdaki şişlik indi aynı zamanda tansiyonumda düştü. Şuan 36. Haftadayım perinatolog takibinde devam ediyoruz yine kilosu az ama az da olsa alıyor her hafta. Medipol çamlıca Emine Aydın a gidiyorum gerçekten çok ilgili bir doktor her konuda detaylıca bilgi veriyor
Pijamaskeliler Hlvgmz medipol megaya gittik başka perinetolog baktı bebeğin 18.hgtays inmiş 21+4 olcaktik dahada geriliyor kilosu 200 lere inmiş 353 idi ilerki hfta da olur bunlar sende çok çabuk erken başlamış dedi malesef Plesantam da kan pihtilari dolmuş dedi tek sorun bu ekranda bize dönmüyor bebek 2 haftadır arkası dönük hep gorurduk sirtinin kemiklerini gorduk ben hiç hareket hissetmedim neden etmiyorm derdim gucsuzmus beslenemedgi içinn suyuda o yzddm azalmış gerilemesinde sebebi bu dedi Plesanta akis yok tıkalı o kadar aylardır kan sulandiric 6000 kullaniyorum asprnde içiyorum ise yaramio😭😭😭
Hlvgmz Sanırım bazı doktorlar panik yapıp erken alabiliyormuş bebeği, bu sebeple iyi bir doktora görünmelisiniz. Ben süreci sorduğumda bekletebildiğimiz kadar bekleticez haftasını tamamlamasını dediler
Pijamaskeliler Hlvgmz gittik başka perinetologa 1 saat oda baktı bugün değişmedi bisey 21+4 olcakti 18.hattama gerilemiş sorunum plesanta da kan pihtilari dolusmuş içine bebeğin kilosu 353 den 200 lerde inmiş hızla düşürüyor geriliyor tansiyonum 14 bisey çıktı gene elllerim ayalarım sis test yapıldı zehirlenme çıkmadı ama olabilir dedi kalbi durcakmis 😭😭😭😭
Pijamaskeliler Mlstpcuoglu gittik başka perinetolga gönderdiler özel bi yere 1 saat baktılar değişen bisey yok plesantamda sorun kötüymüş olması gereken gbi değilmiş pihtilar atmış oraya içi doluymuş kan akışı olmuo 6000 sulandiricn iğne kullandim bubsaman kadar şimdi fayda etmemiş yapılci bisi yok dedi o kadar güzelce anlattılar bebek bize dönmüyor bile atık sıkışmış yeri daralmış plesantadsn beslenemio suyu azalmış o yüzden sıkışmış ve gerilemiş kilosu 200 lere inmiş 18.haftama düşmüş buyumucek dediler 😭😭😭
Ofli Pijamaskeliler Çok geçmiş olsun. Allah bebeğinizi size bağışlasın. Ben su fazlalığı için şişli etfal hastanesi sarıyer binasında olan prof dr Alev Atışa gittim. Kadın çok ilgili ve bilgili bir doktor. Çok memnun kaldım kendisinden. Randevu bulabiliyorsanız hemen alın bulamazsanız da yanına gidin bir konuşun aciliyet olması sebebiyle yine de ilgilenir bence. Hastaları için elinden geleni yapan bir doktor.
Pijamaskeliler Ofli su azlığı değil sorunum başka perinetolga gönderdiler plesantam kötüymüş bebek gerilemiş 18.haftama gerilemis 21+4 olcakti içerde can cekisyir bize sirtini dondu yüzünü gostermiyor bile Plesantam da pihtilar doluymuş 😭😭😭😭😭
Ofli Pijamaskeliler Tamam sorununuzu anladım. Ben doktorun iyi ilgilenmesini örnek vermek amaçlı kendi sorunumu yazdım. İyi bir perinatolog demek istedim size. Sorununuzla ilgili sizinle güzel ilgilenecektir
Pijamaskeliler Sellmaseellma medipol megaya gittik başka perinetolog baktı bebeğin 18.hgtays inmiş 21+4 olcaktik dahada geriliyor kilosu 200 lere inmiş 353 idi ilerki hfta da olur bunlar sende çok çabuk erken başlamış dedi malesef Plesantam da kan pihtilari dolmuş dedi tek sorun bu ekranda bize dönmüyor bebek 2 haftadır arkası dönük hep gorurduk sirtinin kemiklerini gorduk ben hiç hareket hissetmedim neden etmiyorm derdim gucsuzmus beslenemedgi içinn suyuda o yzddm azalmış gerilemesinde sebebi bu dedi Plesanta akis yok tıkalı o kadar aylardır kan sulandiric 6000 kullaniyorum asprnde içiyorum ise yaramio😭😭😭
Sellmaseellma Pijamaskeliler ya çok üzüldüm bir çaresi yokmuymuş bunun üzmeyin kendinizi belkide hayırlısı budur hakkınızda her şer de bir hayır vardır üzülmeyin 😔
Pijamaskeliler ikicocuklubiranne o dedi zaten bunları benim doktorum o 😭😭😭😭😭 medipol megaya gönderdi hocasına gittik oda perinetolog baktı bebeğin 18.hgtays inmiş 21+4 olcaktik dahada geriliyor kilosu 200 lere inmiş 353 idi ilerki hfta da olur bunlar sende çok çabuk erken başlamış dedi malesef Plesantam da kan pihtilari dolmuş dedi tek sorun bu ekranda bize dönmüyor bebek 2 haftadır arkası dönük hep gorurduk sirtinin kemiklerini gorduk ben hiç hareket hissetmedim neden etmiyorm derdim gucsuzmus beslenemedgi içinn suyuda o yzddm azalmış gerilemesinde sebebi bu dedi Plesanta akis yok tıkalı o kadar aylardır kan sulandiric 6000 kullaniyorum asprnde içiyorum ise yaramio😭😭😭
Pijamaskeliler lunam medipol megaya gittik başka perinetolog baktı bebeğin 18.hgtays inmiş 21+4 olcaktik dahada geriliyor kilosu 200 lere inmiş 353 idi ilerki hfta da olur bunlar sende çok çabuk erken başlamış dedi malesef Plesantam da kan pihtilari dolmuş dedi tek sorun bu ekranda bize dönmüyor bebek 2 haftadır arkası dönük hep gorurduk sirtinin kemiklerini gorduk ben hiç hareket hissetmedim neden etmiyorm derdim gucsuzmus beslenemedgi içinn suyuda o yzddm azalmış gerilemesinde sebebi bu dedi Plesanta akis yok tıkalı o kadar aylardır kan sulandiric 6000 kullaniyorum asprnde içiyorum ise yaramio😭😭😭
cansualisa Pijamaskeliler kesinlikle Şişli Fulya Prof ismail Özdemir riskli gebelik uzmanı ve kitaplara girmiş bir hekim aşırı iyi riskli gebelikte aşırı tatlı bir doktor ismimi verirseniz seve seve yardımcı olur size🌺🌺 çok güzel sonuçlar almanız dileğiyle
Pijamaskeliler cansualisa medipol megaya gittik başka perinetolog baktı bebeğin 18.hgtays inmiş 21+4 olcaktik dahada geriliyor kilosu 200 lere inmiş 353 idi ilerki hfta da olur bunlar sende çok çabuk erken başlamış dedi malesef Plesantam da kan pihtilari dolmuş dedi tek sorun bu ekranda bize dönmüyor bebek 2 haftadır arkası dönük hep gorurduk sirtinin kemiklerini gorduk ben hiç hareket hissetmedim neden etmiyorm derdim gucsuzmus beslenemedgi içinn suyuda o yzddm azalmış gerilemesinde sebebi bu dedi Plesanta akis yok tıkalı o kadar aylardır kan sulandiric 6000 kullaniyorum asprnde içiyorum ise yaramio😭😭😭
Pijamaskeliler Duyguatesss medipol megaya gittik başka perinetolog baktı bebeğin 18.hgtays inmiş 21+4 olcaktik dahada geriliyor kilosu 200 lere inmiş 353 idi ilerki hfta da olur bunlar sende çok çabuk erken başlamış dedi malesef Plesantam da kan pihtilari dolmuş dedi tek sorun bu ekranda bize dönmüyor bebek 2 haftadır arkası dönük hep gorurduk sirtinin kemiklerini gorduk ben hiç hareket hissetmedim neden etmiyorm derdim gucsuzmus beslenemedgi içinn suyuda o yzddm azalmış gerilemesinde sebebi bu dedi Plesanta akis yok tıkalı o kadar aylardır kan sulandiric 6000 kullaniyorum asprnde içiyorum ise yaramio😭😭😭
cansualisa Pijamaskeliler bence kesin gidin hiç ihmal etmeyin değiyor inanın teli vs veriyor her saaat teli açık riskli gebelikler olduğu için sürekli ulaşabiliyorsunuz
Pijamaskeliler cansualisa gittiğim 2 doktor riskli gebelik uzmanlari giderek geriliio içerde hareketi bile çok azalmış izledik plesantam tek sorun olmasi gerektiği gbi degilmis ölçüsü bile kötü dedi bu doktorda 1 saat inceledi anlattı 2 bindi detaylı almadi kndi perinetologom tavsiye etti diye sadece norml muayyen ucreti aldı aynı şeyleri oda dedi plesantaki pihtilar bisey yapilmio sen rikstesin dedi 14 bisi çıktı tansynum kalbi durcak yarın yada Obur gün diğer hafta buyumucek dedi ne güzel ilk defa 21.haftaya gelmiştik ama 18 e geriledi 😭 eşim.bekleyeil dio ama benim tansiyonlar fırlıyor hayatımda ilk kez zehirlenme takip yaptılar çıkmadı karar sizin biz alalım demiyoruz riksleri söylüyoruz dedi
Pijamaskeliler Haziran28 medipol megaya gittik başka perinetolog baktı bebeğin 18.hgtays inmiş 21+4 olcaktik dahada geriliyor kilosu 200 lere inmiş 353 idi ilerki hfta da olur bunlar sende çok çabuk erken başlamış dedi malesef Plesantam da kan pihtilari dolmuş dedi tek sorun bu ekranda bize dönmüyor bebek 2 haftadır arkası dönük hep gorurduk sirtinin kemiklerini gorduk ben hiç hareket hissetmedim neden etmiyorm derdim gucsuzmus beslenemedgi içinn suyuda o yzddm azalmış gerilemesinde sebebi bu dedi Plesanta akis yok tıkalı o kadar aylardır kan sulandiric 6000 kullaniyorum asprnde içiyorum ise yaramio😭😭😭
Pijamaskeliler Sellmaseellma plesantaya yapılcak bisey yok diyor kan pihtisi dolmuş zaten plesanta sagliksiz olması gerektiği gbi değil dedi 2.perinetologda ilk defa büyümüştuk daha önce de 3 kaybim var kucikken😪
Pijamaskeliler cansualisa fiyattan dgil canim benim zaten bu yolda harcadgimiz paralar haddi hesabi yok ama işte dgismiyor plesantaya yapılcak hic bisi yok dediler 3 hafta geriledi bebek kanamış orası bide zaten biz aldiralim demiyoruz bekleyelim diyoruznsma bana sinyaller veriyor ellerim ayaklarım bileklerim sis zehirleneblrsn dedi tansiyon yüksek oluo hep korkuyorum da bi yandan dusunucez tabi kaydettim ben adını bakıcam çok sagolasin 💗
Aysecan0335 Canım elbette çok üzüldüm ama senin yaşsfığın sorunun benzerini bi arkadaşım 10. Haftalsrında yaşaöaya naşladı 9 ay boyumca araştrma hastnaesnde yattı aynı şekilde sürekli çişine baktılar tansiyonunabaktılar neler yaşadı sonuç şuan kızı 1 bucuk yaşında inşallah temennim hayırlısı ne ise o olur
Pijamaskeliler Aysecan0335 benimde 3 kalbi duran bebekler var bu 4.ilk kez bu kadar büyüyordu birden bire haftaları sürekli geriledi 21+4 olduk bugün ama 18+4 e indi 200 bisi grama kilosu düştü şoklar içindeyiz detaylı ya kadar herşey iyiken birden bire hayatımız tepetaklak oldu yaa kafamız eror veriyor ağlamaktan gözlerim yüzüm mahvoldu anneler geldi memleketten herkes şok içinde banada bir mucize olsa bebeğe akis gitse keşke pihtilar yok olsa 😭