Pijamaskeliler bana hiç bi şey önermedi, sadece tansiyonumu takip etmemi önerdi. Ben de eve düzgün bir tansiyon aleti aldım her gün 3-4 kere ölçüyordum, sizin de takip etmeniz gerekir gebelik zehirlenmesi şüphesi varsa. Benim sonradan düzeldi ama sizin durumunuz daha farklıymış. İnşallah sağlıkla sonuçlanır.