Kivircikkuala Babytwo2 24 yaş 2 senedir evliyim . Bugün devlete gittim adetimin ikinci günü . Kadın doğum doktoru tüp bebek merkezine yönlendirdi sonuçlar bu şekilde çıktı . Hsg çekincem haftaya çarşamba . Eşim de yeniden sperm testi verecek aşılama yapılacakmış
2prensesannesiiii Kivircikkuala çok şükür canım hormon testi anladım inşallah temiz çıkar canım benim adet oldun dimi
2prensesannesiiii Kivircikkuala tsh az bişey yüksek çıkmış kuzum çok az ama fsh lh pco olabilir 🤔 doktor bişey dedi mi
Kivircikkuala 2prensesannesiiii doktor herşey çok güzel dedi zaten ultrason da pcos pko yoktu menapoza geç girersin kuvvetle muhtemel dedi 😁🤷🏼♀️ Biraz iyiyim kendi doktoruma attım özeldekine . Çarşamba da hsg çekineceğim bakalım
Kivircikkuala 2prensesannesiiii kuzum hepsini doktor istedi onlar bu aralarda olan değeri de biliyo 5-11 aradı olmalıymış benim 7 işte
2prensesannesiiii Kivircikkuala tsh 2 nin üstüne çıkmamalı diyorlardı doktor iyi dediyse iyidir 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
2prensesannesiiii Kivircikkuala 21 . Günü progesteron ver benim 11.50 çıkmıştı gebe olabilirsin dediler burda sonra doktor güzel yumurtlama olmuş dedi💓🙏🏻 Yüksek olması gebeliğe işaret galiba 🥰