yaasemin Azra41 doğursakta artık yanımızda olsa endisemiz azalsa Allahım kucagimiza sağlıkla almayı nasip etsin🤩🤩
durumoms2 Azra41 canım erken doğum riski olduğu için nst ye de erken başlıyorlar. Benimde öyle oldu. Normalde bizim hastenede 35. Haftadan sonra başlanıyor bende risk olduğu için 32 lerde falan başladık
Fatma0090 Azra41 erken doğum riski olanlara erken başlıyorlar canım bende de baskı var ben 28 de başladım nst ye 34 haftalıgız suan cok şükür dinlen sürekli
Azra41 Fatma0090 dinleniyorum kuzum 1 aydır annemdeyim hiç bir iş yaptırmiyor Allah razı olsun 🤲 inşallah da bı sıkıntı olmaz zamanında gelir bebislerimiz hayırlısıyla inşallah 🤲 peki cikmismiydi hiç sancın kuzum ?
Fatma0090 Azra41 inşallah canım. Adalat kullanıyorum sancı olmaması için verdi arada hafıf oluyor ama nstde hiç olmuyor