Azra41 benim doktorum nst ye normalde 34. Haftada başlıycaktı erken doğum riskim çıktı o yüzden 32. Haftada başladı korkulcak bişey yok zaten çok şükür şuan 37. Hafyadayım hala nst normal çıkıyo korkma kuzu bişey olmaz inşallah riskli gebeliklerde normal bu erken başlanılması