Gebe değilken normal doğum zor diye ön yargım vardı. Ne zamanki hamile kaldım dedim ben normal doğurcam, bir güç kuvvet korkusuzluk geldi halada hiç şaşmadım kararımdan. Hatta acil bi durum olurda sezeryan olmak zorunda kalırsam üzülürüm o derece. En güzeli en temizi en kısası en pratiği en sağlıklısı, ameliyatlı bakıma muhtaç olup seninde bakıma muhtaç olan bir bebeğe bakmandansa yarım saatte ayaklanıp bebeğine kendin bakman kadar güzel bişi var mı 😇 bide çok kesiyolar be izledim ameliyatıda cart curt yarıyolar insanı ortadan ı ı 🤣😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅