Aleyna-x ben sezeryan oldum şy geçti ya açıkçası, üç günde ayaklandım, bir hafta sonrasında baya kendi işimi kendi görüyor vaziyetteydim. Hayırlısı neyse o olsun hakkınızda inşallah. cok kötü gecen normal doğumlar, sezeryanlar var. Tam tersi de. Dolayısıyla her doğum kendine özel sanırım :)