suscarparimm excitedmom1 Normal pijama da tercih edilebilir tabi size bağlı ama ben dikiş yerinden ötürü gecelik tercih ediyorum daha rahat oluyor
excitedmom1 suscarparimm anladım canım 40i çıkmadan bebeğin eve bebek gormeye gelen oluyor mu acaba o zaman rahat etme vs daha zor galiba bende lohusa kıyafetinden daha normal pijama düşünmüştüm
excitedmom1 suscarparimm yaaa benimde eşimin 5 gün falan doğum izni olacakmış canım ama bu dönemlerde insanın kafası karışıyor ne nasıl olacak diye ilkde seninde olmuştur illaki ama herşey olup gidiyor herhalde
excitedmom1 suscarparimm trendyolda bebek seti var canım bebek arabası ana kucağı araba için koltuğu vs bir kaç parça var 4 bin ₺ civarı mesela onda kafam çok karışık set mi tek tek diye mi
suscarparimm excitedmom1 Tek tek alınca daha pahalı tutuyor set daha mantıklı bende kızımda set almıştım
excitedmom1 suscarparimm şimdi 4 bin civarı canım trendyolda yanında yatak yok ama ben küçük beşik istemiyorum ileriye dönük düşünüyorum inşallah 🙄
suscarparimm excitedmom1 Büyüyen beşik almıştım ben birde park beşik büyüyen beşiği kullanıyor şimdi park beşiğide oğluma kullanıcam kızıma oda yapıcam
excitedmom1 suscarparimm ne güzel canım inşallah sağlıkla kucağımiza alırız ♥️ daha benim yeni ama 7 haftalık pazartesi kalp atışı var çok meraklıyım
Elifmstf Nnuurr ilk bebeğimde yaptirmadim eksikliği de yaşamadım. Bunda da yaptirmiycam. İsimli hastane çıkışı yaptırmıştım hatıra olması için bu bebeğimde de aynı şekilde yaptircam hak geçmesin bebekler arasında😇
Sevvl Fatovebebegi canım bende isimli yastık ve kapı süsü set istedim 500den asaagi değil ve benim ikiz yaptırmayacagim maalesef
Fatovebebegi suscarparimm bende ilk cocuguma yaptırmadım ikincisine yaptırdım onlu takım Buna da sadece yastık istiyorum bas ucuna koyarim diye
suscarparimm Fatovebebegi İsimli hastane çıkışını ikisinede yaptırdım ben yastığı bunda yaptırmıcam ama