suscarparimm yaaaa senin ailen çok iyi yapmış canım, benimde ilk çocuk ama hiç yastık falan düşünmüyorum çünkü sadece dekor yani kullanılmaz , magnet falan bir sürü saçma insan için yaptırmayı düşünmüyorum , yaptirirsam çikolata yaptıracağım sadece , sence isimli hastane çıkışı gerekli mi kuzum yoksa onun sade olanları mi bide lohusa şerbeti yapıyor musunuz❤️