tugbamommm doğumdan hemen sonra vücutta ödem oluşuyor sen 10 günlük olunca tartıya çık . Ben 5 gün tartıya çıktım 8 kilo gitmişti bugün 8 günlük oldu 2 kilo daha gitmiş toplamda 10 kilo gitti kaldı 8 kilo inan hızla gidiyor hiç takılma 3 gün öncesine kadar kocaman göbeğim vardı bugün çok daha az göbeğim var bol bol sıvı tuket emzirme çayı şekersiz hosaflar ve mutlaka 3 litre su vucuttaki ödemi attırıyor ve emzir sürekli sen emzirdikce rahim kendini hızla toparlıyor ve küçülüyor