İnşaAllah bu gün sezaryen ameliyat için gün alacağım 37+5’im an itibariyle. Artık gün verirler herhalde değil mi? Sırf daha fazla muayene ücreti ve nst ücreti için midemi bulandırdılar çağıra çağıra! Bugün de gün verilmezse olay çıkarmayı planlıyorum bakalım 🥴 Her yerim pişik içinde yürüyemiyorum yeter beeeeee
Planlı sezaryenlerde size kaçıncı haftada gün verildi ameliyat için?