ben ayda bir kere olan bir insandım yani 3 haftada bir iki hafta olmadım dedim herhalde 3 haftamda olurum bir yolculuğa çıkacaktım eğer bir canlı taşıyorsam içimde vebaline girmemek adına gebelik testi yaptım evde yani belki dakikalar bile sürmedi idrarımı teste döktüğüm anda çift çizgi çıktı inşallah Rabbim sizin de gönlünüze göre verir🥰