Oyku34 Merhaba hamişler yeni kaltildm ben .37 haftalik hamileyim ve bebegim 2495 gram kadar haftasiyla uyumlu degil. On gun once 2300 gramdi. Cok iyi beslendim ama cok almamiş. Doktor onmli olan suyu hareket etmesi bi problem yok dedi . Ne yemeliyim.
Aysehatun Oyku34 protein agirlikli beslenmelisin canım kirmizi et,balık,organik yumurta gunde iki,sut en az iki bardak,yogurt,muz,ceviz badem,pekmez,ayrica vitaminlerinde eksik etme
SedanurAydnAta Oyku34 benimde 33 haftalıkken 1858 gramdı doktor zayıf bebek olacak kilosu az dedi bi kaç gün moralimi bozdum çok düşündüm ama yapacak bişey yok her bebek 3 4 kilo doğacak diye bi kural yok 🤦🏼♀️ Sağlığı yerinde olsun yeter
Tubalin Oyku34 bende aynı haftayim aynı kiloyum nerdeyse ve sadece 6 kilo aldım o kadar iyi sağlıklı beslendim ki dert etme . Sağlıklı olsun kilo alır benim suyumda azalmış ayrıca üzülme yoksa daha çok kötü olur
Tgbabsra Oyku34 canım bu kilo meselesi genetik oluyor siz minyonsanız Bebek küçük kalıyor siz yapılı iseniz kilo alıyor kilo önemli değil önemli olan sağlık
SedanurAydnAta Oznr benim haftasıyla uyumlu çıkmadı kafa çevreside 2 hafta büyük çıkıyor kafam iyice karıştı zaten 🤷🏻♀️
Oyku34 Evt onemli olan sagligi tabi insan biraz takiyor ama saglikli olsunlar hepimizin bebisleri insallhh ...
snysngn bende muz kaşar peyniri antep fıstığı badem hurma ve sade soda diye duymuştum. tabi bunlar iyi feliyo diye yüklenmekte olmaz. Düzenli beslenmek en önemlisi kahvaltı yumurtanı sütünü eksik etme. son haftalarını iyi değerlendir .Rabbim gönlüne göre versin cnm çok dert etme sıkma canını
Tubalin Oyku34 aynen aminnn canım sağ sağlık gelsin belim böyle ince ince sızlıyor doktor 2 haftaya gelir dedi . 1 hafta gitti bakalim
CansuDemir Oyku34 Hiç üzme kendini.Annem 1.55 , babam 1.68 boyunda ve ben 48 cm 2250 doğmuşum normal zamanında. Yaşım 29, ne küvözde kalmışım ne başka bir şey.Sarılık da geçirmemişim.Annem 18 kilo almış gebeyken ama kendime yemişim, zaten biz ne kadarız ki sen ne kadar çıkcaktın der 😂
Oyku34 CansuDemir hihih güldürdün beni canim 😊 dogru genetik de olablr tabi .rahatladm buraya yazinca .saolun kizlarr .
Oyku34 Cerenora benim en buyuk pismanligm vitamin haplarini cok az sure kullanmam . vitamin haplarni ihmal etme