Kızlar ben 33haftalıkken gitmiştim doktora. 2,100 gramdı. Doktor, haftasına göre 300 gr fazla dedi.
Normal doğum çok istiyorum ama bebeğim böyle tosbik tosbik kilo almaya devam ederse de sezeryandan kaçmam. Sizler 33 haftalıkken kaç kiloydu bebişleriniz?