Gzdmrt2905 yav iyide şimdi kanama olmaması henüz kanın antikor uretmemis ve bebeğe zarar vermemia demektir!. İleride olmayacak demek değil. Kesinlikle önlemini almanız lazımdı eğer ikinci bebek istiyorsanız iki iğneyi de ol çünkü bebek pozitif olursa vücut çok yavaş antikor üretiyor doğumdan sonra bebeğin vücudu terk etmesiyle bu antikorlar aktiflesuyor. Allah korusun ikinci bebekte büyük zararlari ve geri dönülmez hatalari olur. Yine de siz bilirsiniz benim gittiğim iki doktor da kesinbie dille uyardı beni ve bende cok araştırma yapmıştım bu konud.a..