gullokumum evet kan tahlili alıyorlar. Indırek coobs denilen bir değer için. Normalde ikinci gebeliklerde Ya da düşüklerde pozitif çıkan bir değer. İlk gebeliklerde negatif olması gerekiyormuş kan uyuşmazlığı iğnesi için. Bende aldılar testi pozitif çıktı doktor falan şaşırdı korkuttular beni baya. Üniversite hastanesine sevkettiler aynı test orda negatif çıktı. Doktor özel hastanelerde bazen bu tür testler de yanılma olabiliyor dedi. Üniversitede ki teste göre iğnemi oldum 28. Haftada