Fgbebek-1 Folik asit için doktor bana imom primo verdi arkadaş folidays kullanıyorum dedi ve kaç ay kullanılması gerektiğini söylemedi doktor bana siz hangisini kullandınız kızlar 😘
KeremikoBayky Fgbebek-1 elenetal 1 ile başladım 2 ile devam ediyorum doğum sonrası emzirme sürecimde 3 ile devam edicem
Kubraalp Fgbebek-1 FOLDEN QF verdi bana da canım 1 senedir kullanıyorum. Bazen de folidays kullanıyorum
Deletedmom_85 Fgbebek-1 kuzenim önermişti o da kullanıyordu. ama iyi güzel bi marka doktorlar da genelde bu markadan veriyor.
eylul1809 Fgbebek-1 eczanede onu önermişlerdi, daha sonra doktora gittiğimde doktorda aynısına devam etmemi söylemişti
Fgbebek-1 Deletedmom_110 folidoce mi daha iyidir ben imom primo kullandım Ağustos ayından 10 gün oldu biteli ama doktor da bişey demedi tabi şu zamana kadar kullan diye Deletedmom_110
Deletedmom_110 Fgbebek-1 canım o konuda bilgim yok bana gebeliğin ilk kontrolüne gittiğimde doktor yazmıştı 🌸
Polatli7106 Gebeliğimden önce folbiol başladı aile hekimim yaklaşık 4-5 ay kullandım. Hamileliğin 3 . Ayında kestim. İmom başladım. İçinde baya bir vitamin olan OMEGA 3 takviyesi. Beni çok dinç yapmıştı.
Faness Fgbebek-1 Ben IMOM omega 3 olandan kullanıyorum.Memnunum uyumadan 15 dk önce içiyorum.3 ay oldu kullanalı ve 9 ay kullanılabilen ilaç multivitamin doktorum hep kullan dedi
Fgbebek-1 Faness teşekkür ederim bana da vermişti. Arkadaşlarım folidays kullanmış kafam da çok karıştı