Merhaba kızlar salı günü akşam yürüyüş yaptıktan sonra gece 12″den sonra sancım başladi. yalancı sancı sandım ama asla durmadı. Sabaha kadar devam etti ve artık 5 dk bir geliyordu sıcak suya oturdum, ılık duş aldım meryam ana otunu suya kattım hastaneye geldik . Hastaneye geldiğimiz de Saad 9.30 "a geliyordu .Ebe altan baktığında 6 cm açılman var dedi .suni sancı en düşük ayarı verdi. Suyumu patlattıktan 1 Saad sonra tekrar baktığında 9 cm açılmam vardı. Sancım.gayet iyidi takı bebeğin doğmasına yakın çok zordu. Bebeğin başı göründüğü gibi ebe çatala aldı 4. İkinmamda kızçem doğdu. toplam 8 tane dikişim var içten ve dıştan olmak üzere. 5 saatde doğurdum kızlar son bir Saad benim için zor geçti. Dikiş yerlerim, kuyruk sokumum ve başım ağırıyor.
Ben doguramayanlar tayfasından çıktım kızlar darısı size inş sağ Salim kavuşursunuz bebişlerinize 🤍