minnoskiz- teşekkür ederim çok sağolun. Buna yazı da değindim aslında. Uyuşturuluyor her yeriniz evet ama siz sadece ağrı hissetmiyorsunuz ağrınızı kesiyor o epidural ve uyuşturucular ama baskı hissi hiç geçmiyor rahim 8cm açıklığa ulaşınca direkt arka ve ön tarafınızda baskı hissediyorsunuz kabız olmuş gibi ve sanki her an bebek çıkacak düşecek gibi hissediyorsunuz ben koridorda yürümekte zorlandım açıkçası en son bir kez o baskı yine geldiğinde çömelip ıkındım ve biraz daha indi sanırım ki hemen bağırdım geliyor diye 😄 düştü düşecek gibi hissettim resmen hemen yandaki doğum odasına alıp çatala çıkardılar üç kez ıkınacaksın gelecek diye doktorum gelene kadar doğru nefes almaya çalıştım o sırada tekrar epidural doz verildi üst bacağıma uyuşturucu iğne yapıldı hazırlık yapıldı bir iki dk içinde dr gelince hemen başladılar 🥰 yani demem o ki ağrı yok kesinlikle ama baskı var baskı canınızı yakmıyor her an çıkacak gibi hissettiriyor şiddeti artıyor sonra da balık gibi kayıyor içinizden derin bir ooh çekiyorsunuz her şey ama her şey bitiyor gerçekten