Elizansmom Merhaba kızlar, an itibariyle doğuma gidiyorum 🫣🤭 41+0 Mersin forum yaşam hastanesinde normal epidural yapacağız 8 de suni verilecek bir terslik olmaz inşallah dualarınızı bekliyorum 🥰🌸 rabbim hepimizi bir avazda kurtarsın inşallah
fatmaa37demi5 Elizansmom hayırlısı ile kucağınıza alın inşallah 🤍 bizde 40 olduk bugün kontrolumuz var bakalım
Rapunzelinanasi Elizansmom Allah kolaylık versin. Size de bebişe de sağlık versin 💙 ben de 9 da sezaryen olacağım bugün 😍
aryadamla Elizansmom Allah bir avazda kurtarsın inşallah sağ salim kucağınıza almışsınızdır bebişi ve durumunuz iyidir ♥️ Biz de tam 40+0ken kontrole gideceğiz doktorum duruma göre suni sancı verilecek dedi ben epidural istiyorum tecrübenizi paylaşırsanız çok memnun olurum çatı muayenesi oldum bugün canım aşırı yandı bu arada şok oldum hiç acımayacak kafasında girdim kendimi de kastım biraz onun da etkisi oldu tabi açılmam 1 cm bile değil parmak ucu kadarmış doktorum epidural öneririm dedi ama ıkınmada sorunlar olabiliyormuş sizin nasıldı ıkınmanız? Gerçekten epidurale değiyor mu kolay bi doğum mu yaşadınız? Dikişiniz oldu mu olduysa hissettiniz mi? Çok soru sordum kusura bakmayın ama başlıklarınızı takip ediyorum deneyim dinlemeye ihtiyacım var çok korkuyorum😂
Elizansmom Rapunzelinanasi teşekkür ederim 🌸🤍 herkese dua ediyorum rabbim yardımcımız olsun inşallah sağlıcakla kucağınıza alın🥰
Pamuk55 fatmaa37demi5 ya dua et bende bugün gidicem ama hala Nişan yok dün gece sancim oldu duş alınca geçti kafayı yicem artk😖😣
fatmaa37demi5 Pamuk55 activating labor egzersizini yapmanı cok tavsiye ederim bende bence o ise.yaradi
snmhsnn fatmaa37demi5 bende yapmaya başlayacağım normal egzersiz yapıyordum ama herhalde bunlara geçmem gerekiyor artık gerçi ne yaparsak yapalım boş gibi bebişin keyfi bekliyorlar doğumu ☺️
Elizansmom aryadamla Allah razı olsun çok teşekkür ederim. Kesinlikle epidural öneririm 76 ya kadar sancı çekip ilk doz epidural aldım hemen sonra her aşama kolaydı dikişim var evet ama zerre kadar hissetmedim zaten öncesinde iğne batırıyor Acı hissediyor musun dedi hissetmediğim halde biraz hissediyorum dedim ki ağrı kesicileri dayasınlar 🤭 Üç kez ıkınıp doğurdum epidural iğnesini çok rahat taktılar inanın her aşama harika geçti ki ben tırnak eti kalksa ortalığı kaldıran biriyim 🤭 o yüzden epidural istedim sadece 10cm olunca bebeğin aşağı doğru verdiği o baskı rahatsız ediciydi onda da koridorda yürüdüm ıkındım hemen odaya geri alıp üç kez ıkındırıp doğurdular eşim ve annemde yanımdaydın güç kuvvet buldum gerçekten balık gibi kaydı içimden 🥰❤️
JaleTogrul Elizansmom ay ne güzel bir doğum olmuş sağ elin bizim başımıza .. sağ salim büyüt inşallah 🙏🌸
-MinikveAnnesi- Elizansmom sağlıkla büyüt inşallah çok sevindim 🌸 darısı bana bekliyorum öyle ne zaman gelecek beyefendi diye
aryadamla Elizansmom maşallah gözlerim doldu okurken çok çok pozitif süper bi hikayeniz olmuş Allah analı babalı büyütsün inşallah çok geçmiş olsun tecrübenizi paylaştığınız için çok teşekkür ederim♥️😘😇
Zuhalsebu Elizansmom yaaa yarın ben de 41 inşallah kızıma sağlıkla kavuşurum ne güzel anlatmışsın ne güzel doğum olmuş Allah analı babalı büyütsün darısı bizeee🥲🥺😍
Elizansmom JaleTogrul Allah razı olsun teşekkür ederim inşallah can sağlığı ile kucağınıza alırsınız 🥰🌸