Boncukveannsi hiç sorma memlekette iyi olur iyi bakarlar dedim sağolsun kaynanam ne aradı ne sordu ben hiç minnet etmem kendi evime giderim dedim geldik ama meğerse ev ısınmamış işte. Neyse ki atlattık 1 hafta yattı ama nasıl zordu 😔 şimdi başka şehirdeyiz doğalgazlı evimiz. Burada yapmayı düşünüyorum İnşAllah. Ocak da doğum var yine aynı şeyler olmasın diye burdayım