Bizimde nasipse mart sonu doğum doğalgaz var ama evimiz büyük gerekirse ufo alırız ilk haftalar için sonra ısınır zaten havalar inşallah. İlk kıyafeti iş arkadaşlarım aldı bende bi tek hastane çıkışı aldım. İki erkek yeğenim var battaniye vs konusunda hiç eksiğimiz olmayacak inşallah 💙