Tuglayli Deletedmom_37 Lena Mira Ceylin Aden Güneş ‘bu ismi eşim istiyor aslında şu şekilde anlamlı benim adımın anlamı çok karanlık gece demek güneş de aydınlık olduğu için çok anlamlı diyor ama ben istemiyorum onu :)’ Eslina ismi de güzel ama benzeyen bi isim var ailede fikir olsun Minel karar veremiyorm bi türlü
Merve201119 Tuglayli ben kızıma Defne koyucam Derin,Elfida,Begüm,simay,Esila,simge,Aysima bunlarda size fikir olsun🌷