Tuglayli Bebeğine koyacağınız ya da sevdiğiniz kız isimleri nedir acaba fikir olur hem 🙂 kızım olacak ve ismine karar vermeye çalışıyorum 5 ay 1 haftalığız
egeninincisii Tuglayli Kızımın adı İnci Mila olacak 🧚🏼♀️ Bir kızım daha olsa Pera olsun isterdim 🫶🏼 Ama üçüncü bebişi düşünmüyorum 🫠
Tuglayli Benim listede çok isim var ama karar veremiyorum bütün isimler güzel geliyor bazen de hepsi kötü 🙂 yani aslında içime tam anlamıyla hiç biri sinmiyor eşim güneş olsun diyor ama benim içim ona da sinmedi 🙂
Nesecrkc Yeğenimin adı İncitanem çok seviyorum ismini benimde kızım olacak Allah’ın izni ile adını Arya koymak istiyorum.
egeninincisii Nesecrkc Ayy evet İnci Tanem çok güzel. Ben de düşünmüştüm daha sonra İnci Mila ‘da karar kıldık🥰
Yasemincelik Bende Elisa koymayı düşünüyorum bi yanımda Lina kıy diyor kızlar sizce hangisi kulağa daha hoş geliyor 😍
Halime90 Tuglayli nisa düşünüyorum ☺️ Size fikir olsun Buğlem Asel Beren İkra Beyza Gülce Zeynep Elif Eliz 🌸🌸