Gurbetto 55 gün kaldı kızlar neler hissediyorsunuz ağrınız varmı bel ağrısı bacak ağrısı var bende bügün baya 32 +1
zeynepikra_61 Gurbetto 32+2 sadece kasılmalar devam ediyor ekstra olarak vajinada baskı hissediyorum 🤷🏻♀️😩 İçime sığmıyor oğlum göğüs kafesi kemiklerim bile sızlıyor oraları tekmeliyor 🤷🏻♀️
Srdm Gurbetto 32+4 baş gelis pozisyonunda asağıda hep baskı devamlı tuvalete gidiyorum 😃 bel ve sırt ağrılarım oluyor bide eğik hiç oturamamaya başladım sıkıştırıyor artık 😃
Semaa12 Hepsi varda bı çocuğumun peşinde ağrım var diyemiyorum bile 😀 sezaryanlami dogurcaksin normalmi
Gurbetto Srdm bende bunu okudum acaba devlette bunu yapıyomu ben ilk defa türkiyede doğum yapacam bide devlettenhiç bi fikrim yok 🤷🏽♀️
Srdm Gurbetto tabii devlette yapıyor ama doktorunuzun değerlendirmesine de bağlı olarak ileri haftalarda da başlayabilri belki
Gurbetto Gamze_ozdamr maşallah 🤩 rabbim hepimizle olsun sağlıkla cocuklarımızı kucağımıza almayı nasip etsin mutlu etsin bizi rabbim inşallah valla canımm ev işleri sil süpür çocuklar aman ne bilim keşke iş ölse ben doğum yapana kadar😂
Gamze_ozdamr Gurbetto amin allahım herkesi kurtarsın bi an önce ev islerin de kendimizi yorduğumuz için ağırlar oluyor tabi ama biraz destek alsak olur aslında ömür boyu değil tabi ama arada eşlerin de yardımcı olması gerekli bence 😂 tabi yapan var yapmayan var