Kızlar merhabalar 5 gün önce kan testimde gebe olduğum çıktı beta hcg degerim 32.02ydi aradan 72 saati gecti tekrar beta hcg değerim yapıldı bu sefer değerm 40 cıktı benim bildiğim 48 saatte 2 3 katına cıkması gerekiyor 2 gün öncede kahverengi renkte lekelenmem oldu akıntı şeklinde hergün oluyor az az kasıklarımda cok hafif kramplar oluyor sizce durum nedir?