Benim ilk doğum kızım kanala bile innmemişti ve suni sancıyla başlatılar 7 yatışım oldu saat 1 de acılmayı ölctü doktor ve 4 santim dedi ve ben şok oldum onca saat onca ağrı 2 torba suni sancı biti acılmam 4 cmi ddim doktora ve beni sezaryana al diye yalvardım doktorda 2 saat daha dayan acılma iletlemese alıcm dedi ve saat 3 olduğunda bebek birden geldi acılmam 9 olmuş hemen doğuma alındım yani demek istediğim sen doktorunu dinle ama hemen sezaryana gitme ve benim kızım 41,7 olmuştu kakadınıda gapmıştı kalbi dursa hemen sezaryana alıcklardı ama oda dayandı bende normal doğum oldu